Jumaat, 17 September 2010

Rais Sokong Orang Sabah Ketuai Jabatan Persekutuan Di Sabah.



Menteri Penerangan Komunikasi Dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim berkata,gesaan beberapa pemimpin Sabah agar Kerajaan Persekutuan memenuhi Perjanjian 20 Perkara termasuk lebih ramai orang Sabah mengetuai jabatan dan agensi persekutuan di negeri ini adalah suatu yang lojikdan perlu diberi perhatian.


" Apa yang dikatakan oleh Senator Maijol adalah suatu yang lojik sebab kita sudah berada di dalam gagasan Malaysia 47 tahun da sudah merdeka selama 53 tahun.

" Kita ingin kembalikan ingatan supaya tidak lupa komitmen penubuhan Malaysia menerusi Suruhanjaya Cobbold, sumbangan-sumbangan pemimpin terdahulu dan juga beberapa komitmen lain yang telah mendahului penubuhan Malaysia yang sebahagian besarnya sudah diterjemahkan dalam perlembagaan." katanya.

1 ulasan:

Hair Fall Treatment berkata...

This is a very informative post. I hope Author will be share more information in the future about this topic. My blog is all about that Non Surgical Hair Replacement | Clip-On Hair Patch | Wigs For Men In India & Hair_Fall_Treatment. To Book Your Service 📞+91-9873152223, +91-9250504810 and be our Happy Client. Click Here for Contact us at Whatsapp no: https://wa.me/919873152223. Address - Vardhman Diamond Plaza, First Floor D.B. Gupta Road Pahar Ganj New Delhi – 110055.